KATEGORİLER
Yeni Bir Sayfa
 

Global Options

Erkanbal

Eklenme Tarihi: 06 Ekim 2010
İzlenme Sayısı: 5382 Kere İzlendi
• YORUM YAP •



• VİDEO HAKKINDA SÖYLENENLER • 68 Yorum Var
yeliz güneş yazdı
25 Şubat2011 Saat 23:58
ben de konservatuvar öğrencisiyim...çok başarılı buldum...harika hatta...kaç oldu bilmiyorum...dinliyorum..
melike mart yazdı
25 Şubat2011 Saat 23:53
..Her gelen gün yeni bir sayfa....mükemmel...güneşli bir bahar günü her gelen gün...tebrikler...
Pınar Elmas yazdı
21 Şubat2011 Saat 07:40
Başarılı..
Ali Burak yazdı
12 Şubat2011 Saat 13:32
Giriş introsu çok güzel... Bence harika olmuş şarkı...
hülya çetinkaya yazdı
08 Şubat2011 Saat 01:58
şarkılar süper youmda öyle. bol şans erkan abi.
Emirhan Altay yazdı
07 Şubat2011 Saat 13:45
Türkiyenin yeni sesi :)
tuncay çivi yazdı
06 Şubat2011 Saat 19:03
bence iyi bir klıp çek gayet güzel bi şarkı... yorumda gayet yürekten bravvooo.
KIWANCH DOKER yazdı
30 Ocak2011 Saat 23:49
SÜPER SES VE SOLO 19 NUMARA ALBÜM GELİCEKMİ BİLGİ VERİRMİSİNİZ?
sena albayrak yazdı
27 Ocak2011 Saat 23:49
dayıcıgım artık cıksın su albumunde\r\nmıllet sarkılarının kalıtesını gorsun
sıbel bolattemur yazdı
27 Ocak2011 Saat 23:49
erkan abı,yuregıne saglık..
mufıde yıldırım yazdı
27 Ocak2011 Saat 23:49
gercekten cok guzel emegıne saglık erkan abı..
duygu pamukcu yazdı
27 Ocak2011 Saat 23:49
dıger sarkılarınızıda sabırsızlıkla beklıyoruz..
leyla konu yazdı
27 Ocak2011 Saat 23:49
bence cok basarılı,basarılarının devamını dılerım
gokhan acettın yazdı
27 Ocak2011 Saat 23:49
yolun acık olur inşaallah
gulşah acettın yazdı
27 Ocak2011 Saat 23:49
erkan abı cok baasarılı olmus...
mecit çapar yazdı
12 Ocak2011 Saat 20:23
bu şarkıyı dinlerken kendimi bodrum gecelerinde hisettim özellikle solo müthiş olmuş duygulara güzel hitab ediyor erkan arkadaşa müzik hayatında başarılar dilerim yolun açık olsun.
tevfik bozoğlan yazdı
05 Ocak2011 Saat 08:23
seni yıllar önce dinlemiştim tarzın aynı ama kendini her anlamda geliştirmişsin .tebrikler....
serkan. y yazdı
02 Ocak2011 Saat 20:23
şakınız ve sesiniz çok güzel
hayat altun yazdı
28 Aralık2010 Saat 17:02
tebrikler çok beğendim şarkıyı ve sesinizi
diyar sönmez yazdı
28 Aralık2010 Saat 17:00
sözlerde sesteçok güzel tebrikler
ercan koç yazdı
28 Aralık2010 Saat 16:58
çok güzel olmuş tebrikler devamını dilerim
SERKAN ŞENER yazdı
28 Aralık2010 Saat 16:47
erkancım çalışalmarın çok başarılı.devamıın diliyorum...
hayat altun yazdı
26 Aralık2010 Saat 14:20
cok güzel bir parca olmuş
hayat altun yazdı
26 Aralık2010 Saat 14:20
cok güzel bir parca olmuş
hayat altun yazdı
26 Aralık2010 Saat 14:16
işte bu
sena albayrak yazdı
25 Aralık2010 Saat 14:55
dayıcıgım senı cok sevıyorum basarılar
akın acettın yazdı
25 Aralık2010 Saat 14:54
erkan abı cok guzel bır sarkı ben senanın arkadasıyım
orhan durur yazdı
25 Aralık2010 Saat 14:53
cok guzel basarılar
huseyın albayrak yazdı
25 Aralık2010 Saat 14:52
çok guzel olmus.basarılar dostum
huseyın albayrak yazdı
25 Aralık2010 Saat 14:52
çok guzel olmus.basarılar dostum
ebru fatma albayrak yazdı
25 Aralık2010 Saat 14:49
superrrrrr
uğur özcan yazdı
27 Aralık2010 Saat 20:23
abi çok farklı bir çalışma eline sağlık...başarılar
ibrahim koç yazdı
23 Aralık2010 Saat 16:19
muhteşem olmuş eee kim soylemiş erkan bal tum şarkıları guzel
dilek yazdı
17 Kasım2010 Saat 05:44
mükemmell!!!
mehmet bulun yazdı
28 Ekim2010 Saat 16:25
YOLUN AÇIK OLSUN.
harun yıldız yazdı
22 Ekim2010 Saat 14:33
harika :)
özgür ulukan yazdı
19 Ekim2010 Saat 13:36
başarılar...ne denirki
mehmet mart yazdı
18 Ekim2010 Saat 12:19
tek kelimeyle başarılı....
genar özdemir yazdı
15 Ekim2010 Saat 01:39
bir kaç kez dinledim. yolun açık olsun abi.....
alpay sürücü yazdı
15 Ekim2010 Saat 01:38
bu şarkı farklı.olmuş gitar solosu güzel olmuş.....
uğur yerci yazdı
15 Ekim2010 Saat 01:37
usta hadi yap artık şu albümü sesine ...diline sağlık
ibrahim sürer yazdı
12 Ekim2010 Saat 21:15
parçalarının hepsi birbirinden güzel olmuş mükemmel bi yorum..
fuat akpınar yazdı
12 Ekim2010 Saat 01:35
farklı-pozitif bir çalışma olmuş...süper
levent cömert yazdı
12 Ekim2010 Saat 00:07
güzel şarkı.başarılar diliyorum.
e.Fatma albayrak yazdı
12 Ekim2010 Saat 00:04
insana neşe veren ve düşündüren bir şarkı ...güzel
eren boz yazdı
12 Ekim2010 Saat 00:03
mükemmel ve farklı bir çalışma...
yılmaz öcal yazdı
11 Ekim2010 Saat 00:02
yeni bir sayfa çok şık bi eser olmuş..
samet gülhisar yazdı
10 Ekim2010 Saat 23:15
değişik bir şarkı.ve de güzel .....
Ekrem YEŞİL yazdı
10 Ekim2010 Saat 23:00
Dinlerken keyif aldım.Diğer şarkılar gibi harika olmuş.Başarılar diliyorum.
nazan bal yazdı
07 Ekim2010 Saat 20:46
eşim diye söylemiyorum gerçektende çok bsşsrılı bulduğumu söylemek istiyorum.
özer çelikol yazdı
07 Ekim2010 Saat 19:57
çok basarılı cok beğendim.ilerki çalışmalarınızı bekliorum
ali toker yazdı
07 Ekim2010 Saat 17:45
sevgili erkan bal inanıyorum ki çok büyük bir patlamanın ardından ses getireceksiniz başarılar
ayşe türkçe yazdı
07 Ekim2010 Saat 17:44
ümit ediyorum ki çok büyük bir patlama yapacaksınız başarılar
serpil çifçi yazdı
07 Ekim2010 Saat 17:43
ilk defa bu tarzda bir şarkı dinledim gerçektende çok hoş bir parça ayriyetten sesiniz çok güzel
muradiye inceoğlu yazdı
07 Ekim2010 Saat 17:41
selam erkan bal,kasetını sabırsızlıkla beklıyorum
müge cikse yazdı
07 Ekim2010 Saat 17:40
çok tutulcak bir parça başarılar
çağla avcı yazdı
07 Ekim2010 Saat 17:39
rock müziğin yeni yüzü ve yeni sesi hoş geldin
ahmet yıldız yazdı
07 Ekim2010 Saat 17:37
sizi dinlediğimde inanınki çok beğendim sesinizi başarılar
hakan yıldırım yazdı
07 Ekim2010 Saat 17:29
sesınızı çok begendım yenı bır kıracmı gelıyor pıyasaya basarılar
muköprülü yazdı
07 Ekim2010 Saat 17:27
şarkınızı ve sesiniz çok beğendim çok farklı bir ses ve müzik dinlerken çok hoşuma gitti inş sizide ieleride çokm güzel yerlerde görücez ben buna inanıyorum başarılar
engin altay yazdı
07 Ekim2010 Saat 17:25
şarkınızı çok begendım erkan bey,insallah en kıza zamanda sızınde sarkılarınızı dınlemek umıdıyle ılerıde,bu arada bestenızde sesınızde cok ıyı uyum saglamıs basarılar
Orhan ÜREN yazdı
07 Ekim2010 Saat 16:49
Keyif verici bir parça başarılar dilerim.
Orhan ÜREN yazdı
07 Ekim2010 Saat 16:49
Keyif verici bir parça başarılar dilerim.
nazmi kalay yazdı
07 Ekim2010 Saat 15:33
çok mutluluk werici bi sarkı ya. diğer şarkısı da güzeldi zaten bu adam çok iyi ya.
elvan onuk yazdı
07 Ekim2010 Saat 14:10
erkan abi ağzına saglık süper bi şarkı olmuş...
nazmi kalay yazdı
07 Ekim2010 Saat 14:07
abi süper bi şarkı..sen bir numarasın abicim....
ercan bal yazdı
07 Ekim2010 Saat 14:06
mükemmel bi şarkı ..süper olmuş..
Eren Yeşil yazdı
06 Ekim2010 Saat 21:09
Ses başarılı.Aranje de keza öyle.Umarım iyi bir yerlere gelir.Yolu açık olsun...