KATEGORİLER

 

Global Options


Ekleyen: alionur

Ekleyen: yahya

Ekleyen: HknINCE

Ekleyen: meryem

Ekleyen: mechulgitarist

Ekleyen: Erdenerdogan
sahilin_cocukları

Eklenme Tarihi: 02 Şubat 2011
İzlenme Sayısı: 30040 Kere İzlendi
• YORUM YAP •



• VİDEO HAKKINDA SÖYLENENLER • 230 Yorum Var
Cem yazdı
26 Temmuz2011 Saat 23:23
Daha iyi olmaması ve yıldızınızın parlamaması için hiç bir sebep yok. Yolunuz açık olsun. Bol şans.
ÖMER ABALIOĞLU yazdı
26 Temmuz2011 Saat 23:23
ÇETİN SİNCAR HARIKA BIR YORUM UMARIM LISTENIN BASINDA YER ALIRSIN.
Nebi Köse yazdı
04 Haziran2011 Saat 00:45
Sesinde müziğinde çok güzel.Sen bizler için şimdiden birincisin.Allah utandırmasın.
cengizhan düzgün yazdı
04 Haziran2011 Saat 00:45
abi tek kelimeyle çok harika allah yolun açık etsin
memet duzgün yazdı
04 Haziran2011 Saat 00:45
güzel bir ses güzel bir beste güzel bir yorum. tek kelieyle harika ALLAH yolun açık etsin
selma eryılaz yazdı
04 Haziran2011 Saat 00:45
sizi kutluyorum tvde görmek ğüzel olacak bu şarkıları
irem zeybek yazdı
04 Haziran2011 Saat 00:45
süpersinnnn
berkay arslan yazdı
04 Haziran2011 Saat 00:45
abi çok güzel söylüyorsunuz eline agzına saglık
furkan arslan erkeş yazdı
04 Haziran2011 Saat 00:45
abi çok güzel söylüyorsun eline agzına saglık
furkan arslan erkeş yazdı
04 Haziran2011 Saat 00:45
abi çok güzel söylüyorsun agzına saglık mükemmel bir beste
furkan arslan erkeş yazdı
04 Haziran2011 Saat 00:45
abi çok güzel söylüyorsun agzına saglık mükemmel bir beste
baturhan maranci yazdı
25 Mart2011 Saat 22:01
abi ağzına yüreğine sağlık ben inanıyorum çok başarılı olucaksın.ALLAH yardımcın olsun yolun açık olsun...tüm iyi dileklerimiz seninle
halil alınmamış yazdı
25 Mart2011 Saat 22:01
abi çok güzel söylüyorsun eline agzına saglık
rabia appas yazdı
25 Mart2011 Saat 22:01
abi çok güzel söyüyorsun eline agzına saglım bu şarkı mükemmel
yunus dogru yazdı
25 Mart2011 Saat 22:01
süper bi ses allah herkese dinlemeyi nasip etsin
yunus yazdı
11 Mart2011 Saat 01:23
yorum, beste, sözler harika. yolun açık olsun...inşaallah hak eden kazanır ve o hak senin....
buket dogan yazdı
11 Mart2011 Saat 01:23
ABİİM ÇOK GÜZEL SÖYLÜORSUN ŞARKILARIN MÜKEMMEL AGZINA SAGLIK
aydın yiğitoğlu yazdı
11 Mart2011 Saat 01:23
bence formata hiçde ayrı filan değil. aksine çok güzel renk katıyosunuz kardeşim. bambaşka bir yorum bambaşka bir tarz. çok başarılı. Allah yolunuzu açık etsin.
SEMRA MAHO yazdı
10 Mart2011 Saat 13:23
GERÇEKTEN HARİKA YOLUNUZ AÇIK OLSUN...
Yunus Maho yazdı
10 Mart2011 Saat 13:23
YOLUN AÇIK OLSUN; BESTE VE YORUM TARTIŞMASIZ....DENECEK BAŞKA SÖZ YOK. ALLAH, YAR VE YARDIMCIN OLSUN...
sevgi yıldırım yazdı
10 Mart2011 Saat 13:23
yemin ederim süpersin senin bu yarışmada olmanna en çok sevinenlerdenim çünkü bursadakı butun radiolarda senın parcaşların dönuyo buda senın zaten grubun deil yarışmanın bence favorısı sensın çünkü bunu hak ediyosun ALLAH Yar ve yardımcın olsun
ibrahim erkal yazdı
10 Mart2011 Saat 13:23
benim kanaatim sen zaten star olmuşsun burada seni keşfetmeleri çok zor olmayacak
Şeyda komothini yazdı
10 Mart2011 Saat 13:23
qrcekten çok qzL... başarılar diLerm
SİNAN SİNCAR yazdı
10 Mart2011 Saat 13:23
TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL ALLAH YARDIMCIN OLSUN ABİM BENİM
tugrul özdinç yazdı
01 Mart2011 Saat 01:23
cafe işletmeciliğne dewam bence. formata uygun olmadığını düşünüyorum
Talha yazdı
01 Mart2011 Saat 01:23
Ne denebilirki 5 üzerinden 5 tam yıldız söz beste yorum harika.
sevgi güzelgül yazdı
01 Mart2011 Saat 01:23
bravo tebrik ederim başarılar dilerim..destekçiniziz.
duygu sincar yazdı
01 Mart2011 Saat 01:23
abicim allah yolunu açık etsin agzına saglık
metin kaplan yazdı
01 Mart2011 Saat 01:23
işte beste işte ses başarılar kardeşim yolun açık olsun seni sonuna kadar destekleyecek bursa
MURAT DÜMEN yazdı
01 Mart2011 Saat 01:23
SÜPERR
ali yazdı
01 Mart2011 Saat 01:23
çok güzel çalısmalar süpersiniz.
nurten ergündoğdu yazdı
01 Mart2011 Saat 01:23
çok güzell ya
ferhat sincar yazdı
01 Mart2011 Saat 01:23
başarılar canım kardeşim yolun acı olsun..
ferhat sincar yazdı
01 Mart2011 Saat 01:23
başarılar canım kardeşim yolun acı olsun..
ünal kızıldemir yazdı
01 Mart2011 Saat 01:23
çetin sincar arkadaşımız yolun açık olsun süper bi ses ve yorum başarılar
ali çavuşoğlu yazdı
28 Şubat2011 Saat 13:23
benim favorimsin arkadaşım. çok başarılı. allah yolunu açık etsin.
caner solmaz yazdı
28 Şubat2011 Saat 13:23
ağzınıza sağlık
aylin yıldırım yazdı
28 Şubat2011 Saat 13:23
sesin harika bestende umarım istegin yere gelirsin
mehmet ali yazdı
28 Şubat2011 Saat 13:23
gerçekten çok güzel... yolu açık olsun
rüya sakallı yazdı
28 Şubat2011 Saat 13:23
süper ses süper besteler şimdiden hayranınız olduk. başarılar yolun açık olsun inş..
serpil kaya yazdı
28 Şubat2011 Saat 13:23
çok iyisin inan bence sen bir çok kişinin yerini sallıyacaksın
elif gunay yazdı
27 Şubat2011 Saat 23:16
müzik senin hayatın bence herşey yakısoyo sana
şeyda gürgen yazdı
27 Şubat2011 Saat 23:16
süperrrrrrrrrrrrr ya
demet kardelen yazdı
27 Şubat2011 Saat 11:16
helal seni buralarda görmek on numarasın allah yolunu acık etsin çetincim
sefa kozey yazdı
26 Şubat2011 Saat 23:16
Abİcİm spersn yolun hep böle açık olsn herşeyn mükenmel....d.d.d\r\n:)
ferhat gündöner yazdı
26 Şubat2011 Saat 11:16
söz beste yorum superdı abı agzına dılıne saqlık basarılarının devamını bekler inş önun acık olur...
Gülcan Navdar yazdı
26 Şubat2011 Saat 11:16
Siz zaten hep süpersiniz ne denebilir ki başkaaa.... 10 10 10 hep 10
Pınar Kozey yazdı
26 Şubat2011 Saat 11:16
İNANAMAK BAŞARMANIN YARISINDIR İNŞALLAH İNANDIĞIM BAŞARIYA ULAŞIR HAYALİN OLAN BU NOKTAYA ULAŞIRSIN ABİCİM TÜM KALBİMLE SENİ DESTEKLİYOR VE BAŞARILARININ DEVAMI DİLİYORUM ....
Ayşegül yazdı
26 Şubat2011 Saat 11:16
Süper ..\r\nbirincilikkk seni hakediyor..
Alperen Bozkurt" yazdı
26 Şubat2011 Saat 11:16
Abi söz müzik hepsi süper senin Yolun bence Açık...
behlül dane yazdı
26 Şubat2011 Saat 11:16
yani.. adam okumuş nediim ... :)
ali ersoy yazdı
26 Şubat2011 Saat 11:16
çok başarılı. ses ve yorum mükemmel.besteler inanılmaz güzel ve duygu yüklü. başarılarınızın devamını diliyorum..
gamze durmaz yazdı
26 Şubat2011 Saat 11:16
bence bu projenın en idalısı sensın sesin çok güzel bestelerinde ve karizmatiksinn
Mert Işık yazdı
26 Şubat2011 Saat 11:16
Centin abi bnn sergul ablanın ogluyum sesıne saglık
Sergül Işık yazdı
26 Şubat2011 Saat 11:16
yurube yeğenim seni kim tutar sesıne sağlık
cengiz kaya yazdı
23 Şubat2011 Saat 07:40
abi erzurum seninle gurur duyuyor allah yolunu acık sesine ses katsın seni daha ii yerlerde olmanı istek dileğiyle
selma eryılmaz yazdı
22 Şubat2011 Saat 07:40
yolun açık olsun kardeşim herzaman
Damla Taşyakan yazdı
22 Şubat2011 Saat 07:40
Çetin abi mkenmelsn...d.d.d.
Ezgi Şahin yazdı
22 Şubat2011 Saat 07:40
Çetina abi name sLedi hMn baqtım spersn bayıLdmMm...d.d.
muhanmet i. özerdem yazdı
22 Şubat2011 Saat 07:40
arkadaşım sledi hmn baktım spersn çetin abi arkandayız..
sefahan kozey yazdı
21 Şubat2011 Saat 19:40
çok güzel şarık söyülüyorsun çetin abi seni destekiliyoruz
derya başak yazdı
21 Şubat2011 Saat 19:40
cok duygulu şarkılar!!!
merve yıldız yazdı
21 Şubat2011 Saat 19:40
cok guzel bı ses
berkay yazdı
21 Şubat2011 Saat 19:40
abi sayfanızıda takip ediyorum ben katıldıgınızı yenı duydum yarısmaya ama eger bu beste yarısmasısıysa sıze rakıp yok benım fıkrım her yazdıgınız beste de ınsan kendı haytından bıseyler bulabılıyo..ne dıımmkı allah yolunuzu acık etsın!!
çiğdem tosun yazdı
21 Şubat2011 Saat 19:40
sahilin çocukları!!!! çetin bey destekçinizim!!
çiğdem tosun yazdı
21 Şubat2011 Saat 19:40
süpersiniz hep duygulu şarkılarınız besteleriniz..nasıl yazıyosunuz yaa..yetenek olmalı bu!!!
ersen dükmen yazdı
20 Şubat2011 Saat 19:40
on numarafavorim
mehmet can yazdı
20 Şubat2011 Saat 19:40
çok çok güzel
osman sağlam yazdı
20 Şubat2011 Saat 19:40
çok güzel yorumlamış
bahadır yazdı
20 Şubat2011 Saat 19:40
bence inanılmaz bir ses...kesinlikle birilerinin koltuguna oturur..
name kuzey yazdı
20 Şubat2011 Saat 19:40
abicim süper olmuş mükemmel başarılar dilerim agzına saglık
irem cilingir oğlu yazdı
20 Şubat2011 Saat 19:40
her zamanki gibi süpersin
uğur bilir yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
müzik hakikaten senin hayatın olmalı bu ses ve bu yurek sende oldukca hep daha ıyıye gıdeceksındır yolun acık olsun
mevlüt sağlam yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
ses güzel yorum güzel ne demek gerekir ki işallah başarılı olur allah yolunu açık etsin....
burak altunok yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
SES YORUM BESTEE NE ARARSANIZ ÇOK GÜZEL..ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN ABİ BAŞARILARININ DEVAMI DİLEĞİYLE...
buse yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
süperrr harikasınız
canan acar yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
zaten sızı favorı gostermısler bencede favorımsıznız...allah yolunuzu acık etsın!!!
celal duzgün yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
bu ses için diyilecek hiç bir şey söylemek gerekmiyor çok süper
aysegul alkan yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
çok qüzel tebrik ederim bayıldımmm
ugur yucel yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
tam anlamıyla mukkemmel bı ses
eda eryılmaz yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
abicim sende bu ses olduktan sonra birde bu besteleri siz yazdıkca hep basarılı olcaksınız buna hiç süphe yok favorisinizzz
jale kamer yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
süperrrrrrrrrr seni buralarda görmek
zeynep öztürk yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
bravooo süpersin çetin yanındayız..
ELİF yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
SESİNE VE YÜREĞİNE SAĞIL.. ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİZ.. SÜPERSİN
ömer aksakal yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
çetin abi gerçekten bütün müzilerin süper yorumun besten söyleyişşin hepsi mükenmell
emre aksakal yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
çetin abi askerde izindeydeken yazıyorum songül yengem söledi bende hemen bakayım dedim gerçekten bütün müzikler münkenmel diğerlerini dinlemiştim şimdi de dinliyorum seni destekliyoruzz bütün asker arkadaşların slmı var onlarda destekliyor senii
murat gündöner yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
mükenmelsin cnm benim hepimiz dnliyoruz
nihat gündöner yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
kuzenm böle bir oğlu olduğu için gurur duyorum bizim gurur kaynağımısnn
yunus kuzey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
Yengemin yiyeni olarak beste yaptığı duyduk duyar duymaz dinledk hepsi birbirinden qüzel mükenmelsin
aslıhan kaymalı yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
BÜtün hemşireler olararak seni destekliyoruzz
neslihan kaymalı yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
eskide olsa komşumuzun yiyenisin seni destekliyoruz gerçkten müziklerin mükenmel
Erdem kuzey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
münkenmellllsnnn
zeynep kuzey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
Beyeniyle dinledik mükenmelsin
zeynep binici yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
Gerçekten bütün müzikleriniz çog güzel takdir ediyoruz ve sizi destekliyoruzz
ayşe binci yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
Uzakta olsa akrabayız sana destek oluyosa ne mutlu bizee
Songül Kozey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
Canım yiyenin hasta yatağından kalktım bu kadar güzel olucanı umuyordum dilerim herşey gönlünce olur öpüyruz herzaman arkndayız bütütn akrabalar sena yorum gnderecekk seni seviyoruzz
hatem sincar yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
tek kelimeyle harika
Dursun aca yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
yürü koçum kim tutar seni bütün şarkıların mükenmell
yasemin yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
çog güzel olmuş bütün dadaşlar seni destekliyorr arkadayızz
sefanur yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
YÜRüKİM TUTAR SENİİ MÜKENMELSN..
bilal omaç yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
harika ses harika bir yorumlama bu kadar bir güzel sesi olan arkadasımıza manevi desteklerimizi esirgemeyelim yolun ve bahtın açık olsun müzik hayatın da başarılar dilerim
sedat kuzu yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
çok güzel söylüyon abim yıldız olmak senin hakınnyolun açık olsun
semih gençten yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
on numarasın abimmolsun
serhat çakır yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
tek kelimeyle mükemel yolun açık olsun
adem şahin yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
abi ağzına sağlık allah nazardan saklasın bir müzik bu kadar okunur yolun açık olsun
turgut güney yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
ağzına yüregine sağlık yolun açık olsun
ümit memik yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
ağzına yüregine sağlık
vefa bektaş yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
yüregine sağlık
yasir güler yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
harikasın abim
ahmet oguş yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
çok güzel söylüyon abimm şimdiden sanatculuk hayatın da başarılar
lütfü oguş yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
agzına yüregine saglık kardesim tek kelimeyle harikasın
ibrahim tanas yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
agzına yüregine saglık
furkan sfer oglu yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
birtanesin abiiii
emre kara yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
sesine kurban yolun açık olsun
ersan hançer yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
erzurum seninle gurur duyuyor
ramazan kuşkapan yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
çetin abi agzına yüregine saglık erzurum gurursun
emrah çakan yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
yolun açık olsun abimm
emrah duruk yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
allahına kurban harikasın
emin akdemir yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
yüregine sağlık abimm
muhamet ırmak yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
erzurumun gururu
buğra kızıl kaya yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
işde budur
enes memik yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
yıldızsın abimmm
sacit türkmen yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
on numarasın abimmm
samet yılmaz yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
yürübe allahına kurban
alperen dualı yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
kralsın abimm erzurumun gururusun
Yasemin AŞÇI yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
Müziği güzel yapmak kadar hissettirmekte önemli. Bunu en güzel şekilde yapıyorsun Çetin abim. Allah yolunu açık etsin...
cihan omaç yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
harika yok böyle bir ses çetin abi erzurum gururusun yolun açık abimmm
sinan yalanca yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
adanadan slmlar çetin bey güzel besteniz var burada hep seni destekliyoğ
ali çetin yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
güzel besteniz varmış inşallah farklı bestelerinide dinleriz
suat ayten yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
abi müzikleri çok süper yolun açık olsun inşallah benim dualarım kabul olur
mehmet aslan yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
abi ilktefa seni dinledim sansa tıkladım iyler arasındasın buravo yolun açık olsun
lokman aras yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
tebrikler güzel şarkınız başarlı olursun inşallah
erkan özkan yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
seni herzaman buralarda görmek istedim oldu inşallah daha iyi yerlerde görürüm yolun açık olsun
ferhat demir yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
güzel besten var abi inşallah dahada iyi olacaksın yolun açık olsun
ramazan ganbur yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
erzurumun gururusun başarıların devamını bekliyoz
tayfun salğut yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
harikasın abi
turgut tolunay yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
herkesindediyi gibisin abi başarıların devamını bekliyoz
yusuf yıldız yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
güzel besteniz yorumda güzel gerçekten tbr ederim
remzi polat yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
abey çok güzel şarkı bu seni devamlı dinliyoz yolun açık olsun
harun yılmaz yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
yorum yokk.tek kelimeyle harikaa
OSMAN ÇELİK yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
HARIKA BİRSES GÜZEL BİR YORUM KARDEŞIM YOLUN ACIK OLSUN BAŞARILAR DİLEĞİMLE.
büşra byrm yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
abcim çok süper olmuş agzına saglık
şeyda aslan yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
yorumlar çok güzel cafenize uğramaya çalışcam
büşra byrm yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
abicim çok güzel söylüyorsun agzına saglık
sevcan yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
besteler ve yorum harika. çok duygulu. başarılar diliyorumm..
BURAK KÖKLÜ yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
Ailecek SENİ desdekliyoruz abi.
Ahmet yıldız yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
vaov süper tek kelimeyle geleceyin iysisin
engin elez yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
şuan tıkladıklarım arasında en iyi yorum senin bestende güzel bence yolun açık
tarık akyol yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
birader sesin çok güzel dıyarbakırda seni dinliriğ
özkan çakıraslan yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
çok süper bir besteler yorumlarınızda güzel Allah yolunu açık etsin başarıların devamını bekleriz...
gülfidan karakuş yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
parçalarınızın hepsını dınledım hepsınde farklı bı duygu var favorı secemedım kendıme...takıpcınızım bundan sonra!!
ensar sincar yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
abim söylemiş ya allah yolunu açık etsin
deniz yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
projeyi yakından takip ediyorum. adayların içinde ki en iyi seslerden birisin bence. başarılar diliyorum. bestelerde yorumlarda harika. çok başarılı...
Hakan Şimşek yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
röpörtajların çok hoşuma qtti ;)
enes karagöz yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
SESİNE SAĞLIK ABİ YORUMUN VE YÜREKTEN GELEN SÖZLERİN İLE YOLUN AÇIK OLSUN İNŞ EN GÜZEL YERLERDE GÖRMEK İSTİYORUZ SENİ
Gamze Aksu yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
tebrikLer...\r\nbaşarıalar dilerim yolunz açık olsun..
Beyza Arı yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
Bestelediqinz bütn şarkıları dinliyorum hepsi birbrinden qüzel başarıLar. ;)
İnara nazimova yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
çok qüzeL bi sesinz war bayıLdım..\r\nbaşarıLarınzn dewamını dilerm yolunuz açık olsun..
Name Kozey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
ABİCİM YOlUN AÇIK olsun spr olmuş facebooktada internettede bütn videolarını takip ediyorum hepsi birbirnden qüzeL.
Name Kozey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
Abicim seni herşeyinle destekliyoruz yolun açık olsun başarılarının devamını dileriz arkadaşlara öneriyoruz seni seviyoruz...
Name Kuzey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
abicim seni çoq sewiyoruz herşeyinle seni destekliyoruz bütün arkadaşlara öneryoruzz ...
Sema Kuzey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
abicim tüm kalbimizle destekliyoruz seni başarılarının devamını dileriz seni beste yorum söz hepsi mükenmell seni çoq sewiyoruz iyiki varsın...
name kozey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
abicim yolun açık olsun herşeyinle seni destekliyoruz arkadaşlarla öneriyoruz seni çoq seviyoruz iyiki varsn ses yorum beste herşey mükenmell...
name kozey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
Abicim herşeyinle mükenmelsin yolun açık olsun daha fazla destek için arkadaşlara öneriyoruz seni seviyoruz...
seda salgut yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
bence çalışdına deyecek başarılar dileşm
oya çetin yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
çok güzel okuyorsun çok duygulandım yolun açık olsun kardeşim benim
name kuzey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
mükemmel abicim ben bol bol dinlerim seni agzına saglık abicim
gülen köse yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
bir çok kişi dinledim senin agrı sesin var benl etkiledi gerçekten yolun açık olsun evladım
duygu sincar yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
abicim gerçekten devamını isteriz
Behlül Dane yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
valla adam söylemiş nediimm!!:)yoruma gerek yok ses ortada
osman çelik yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
allahım yolunu acık etsin kardeşim güzel bir yorum harıka bir ses başarılar dilegimle...
çiğdem yılmaz yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
bence bu ses bu ses i daha co duymalıyız ve besteler on numara
çiğdem yılmaz yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
bence bu ses bu ses i daha co duymalıyız ve besteler on numara
ersin köse yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
çok güzel bir sesin var ALLAH yolunu açık etsin
gökhan köse yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
muhteşem bir yorum yolun açık olsun
name kozey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
Abicim sprsn.. tüm kalbmizle destekliyoruz ve herkezede öneryoruz ...;)
Sema Kuzey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
abicimm yolun açık olsun spr ;)
Sema Kuzey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
abicimm yolun açık olsun spr ;)
selçuk kaplan yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
süpersin kardeşim yolun açık olsun
selçuk kaplan yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
bu çocukta gelecek var
Sema Kuzey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
abicim.. yolun açık olsun bütün kalbimizle seni destekliyoruz seni seviyoruz ..;)
Name Kozey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
çetin abi süpersn ya inşlah daha iyi yerlere gider ünlü bir sanaçı olursun..\r\nBÜTÜN KALBİMİZLE DESTEKLİYORUZ SENİ\r\nseni seviyoruzz ...
Name Kozey yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
çetin abi süpersn ya inşlah daha iyi yerlere gider ünlü bir sanaçı olursun..\r\nBÜTÜN KALBİMİZLE DESTEKLİYORUZ SENİ\r\nseni seviyoruzz ...
ismail palaz yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
tbrikler çok güzel parçaharikasın çetin sincar....
sinan sincar yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
helal çok süper bi ses inşallah çıkarsın
fehmi kanık yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
harika bir ses allah yolunu açık etsin inş.
hakan saygun yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
ne diim ?! farklı bir ses,yorum süper,beste gerçekten kendine mi ait?
ferhat sincar yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
yolun acık olsun
sema yıldırım yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
favorimsin!!!! internette bisürü şarkınız var bence herkez duymalı bunları!!!!
çiğdem derin yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
sizi daha önce de duymuştum sahilin çocukları olarak süpersiniz siz yaaa!!!
cansu denizler yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
ya süper şarkılar int girdim buldum sizi diğer şarkılarınızda süper...özellkle bir kız sevdim anneye bittim ya..iyiki tanımışım sizi
mehmet eryılmaz yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
kardeşim sadece söyle ve bestelerimizi herkez dinlesin kendılerınden bıseyler bulsunlarr!!
zeynep yılmaz yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
ben sizi çok severek dinliyorum yaaa!!! sahilin çocukları diyoruz!!!
salih yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
harika bir ses...
ismail yakut yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
allah yollunu açık eder inşaallah . bu senin harcanmamasını temen ni ederim...
selma eryılmaz yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
bu ses ve bubestelerle yapabilecegine inancım tam yolun açıkolsun kardeşim
mehmet eryılmaz yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
biri bizi durdursuuunnnn!!!( sahilin çocukları-duygu seli)
keziban sincar yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
çok güzel
ali yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
harika bir ses kaliteli yorum başarılar diliyorum.
derya kemancı yazdı
17 Şubat2011 Saat 07:40
on numara parca sesinize yüreğinize sağlık
fatih sincar yazdı
07 Şubat2011 Saat 23:49
ALLAH yolunu açık atsin abi.
keziban salgut yazdı
07 Şubat2011 Saat 23:49
ses yorum çok güzel bşarılar dilerim .
berk köse yazdı
07 Şubat2011 Saat 23:49
bence güzel albüm bşarıların devamını dilerim...
SAFİYE EMRE yazdı
07 Şubat2011 Saat 23:49
BU ANLAMLI SÖZLER İNSANI DİNLENDİREN SESİNİZ MUHTEŞEM BİLESİNİZ.LÜTFEN DEVAMI GELSİN BAŞARILI BULDUM BESTENİZİ...
volkan TOSUN yazdı
07 Şubat2011 Saat 23:49
BİR ÇOK SES DİNLEDİM AMA BU SÖZ VE SES BAMBAŞKA DEVAMININ GELMESİNİ İSTERİM TEBRİKLER İNAN ÇOK GÜZEL SES
selçuk yazdı
07 Şubat2011 Saat 23:49
Allah yolunu açıketsin kardeşimm..
ismail yazdı
07 Şubat2011 Saat 23:49
çetin sincarı internetten facebooktan çeşitli video sitelerinden takip ediorum şarkılar çok anlamalı ve oldukçada duygu yüklü. kendi yazdığı besteleri okuyan ender müzisyenlerden biri çok başarılı olacağını düşünüyorum . Başarılar ÇETİN SİNCAR.
funda tokgöz yazdı
07 Şubat2011 Saat 23:49
mukemmelll
soner durdu yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
cok güzel bir beste başarıların devam ını beklerim.....
mehtap alkan yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
canımm abimm ben biliyodumm senin buralara geleceğini allah yolunu açık etsinn seni çok seviyorummm....
HACER ASLAN yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
KARDEŞİM BESTENDE GÜZEL YORUMUNDA GÜZEL..
MEMET ŞİMŞEK yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
ALLAH YOLUN AÇIK ETSİN...
ALİ KAYALAR yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
BESTEN ÇOK HARİKA...
BEYTULLAH AKDERE yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
ABİCİM TEK KELİMEYLE SÜPERSİN...
ŞEREF ÖZDEMİR yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
BAŞARILAR DİLERİM...
SÜLEYMAN ÇAPUK yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
GÜZEL SESİN VAR BAŞARILAR DİLERİM..
GALİP ATAŞ yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
BU GÜZEL YORUMUN İÇİN SANA TEŞEKKÜR EDRİM BAŞARILAR DİLERİM...
DİYADİN ORTAÇ yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
TŞKLER SÜPER SES
ENGİN YÜCEL yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
BU BESTEYİ BÖYLE YORUMLADIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM ...
ALİ ARIKAN yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
BU SES BU YORUMLA SENİ BU ALEMDE TEK GEÇERİM
CENGİZHAN DÜZGÜN yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
AĞZINA SAĞLIK ÇOOOKKK SÜPER :)
CELAL DÜZGÜN yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
TEK KELİMEYLE ÇOK SÜPER OLMUŞ:)
MEMET DÜZGÜN yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
ÇOK SÜPER OLMUŞ AĞZINA SAĞLIK NUMBER ONE :)
AYHAN KÖSE yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
10 NUMARASIN BEE ÇOCUK ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN :)...
yasin düzgün yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
böyle bir yorum duymadım süper:)..
selma eryılmaz yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
kardeşim müzigin hammaddesi duygudur sizde bolca var yolunuz açık olsun
senem başak yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
olay olay olay
faruk kaçmaz yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
tebrik ederim başarılı...
mehmet eryılmaz yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
süpersin ekür!!!!!
harun yılmaz yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
dicek bişey yok olay ortada =)