KATEGORİLER

 

Global Options


Ekleyen: yahya

Ekleyen: levent korkmaz

Ekleyen: HknINCE

Ekleyen: Erdenerdogan

Ekleyen: Frenzy

Ekleyen: Arda Koca
Ufuk R

Eklenme Tarihi: 30 Ağustos 2010
İzlenme Sayısı: 32771 Kere İzlendi
• YORUM YAP •



• VİDEO HAKKINDA SÖYLENENLER • 153 Yorum Var
....... yazdı
04 Haziran2011 Saat 00:45
çok iyisin arkadaşım... yolun açık olsun...
....... yazdı
04 Haziran2011 Saat 00:45
çok iyisin arkadaşım... yolun açık olsun...
Aslı yazdı
28 Mart2011 Saat 11:01
Bu kadar içten bu kadar duygusal olunabilir sanırım=)muhteşemsin gerçekten :/
SAMET İMER yazdı
25 Mart2011 Saat 22:01
HARİKA BİR YORUM SÜPER BİR SES BESTELER ZATEN KONUSUYOR BAŞILAR DİLERİM
Yönetmen... yazdı
25 Mart2011 Saat 22:01
İlk Öncelikle Tebrikler.Yapmış Olduğun Besteleri Yaşıyarak Söylemen Çok Güzel...Bildiğin Gibi Osmanlı İmparatorluğundan Bu Yana Ülkemizde Entrikalar Dönmektedir.Bu Hayatda Hiç Kimse Hak Ettiği Makamda Mertebede Olamıyor.Bunun Kaynaklarıda Geçmişimize Dayanmaktadır.Şayet Bu Sefer Beni Çok Zıt Bir Düşünce İçerisine Düşürdün Sesin İle.Gerçekten Guruplardan Cıkacağına Eminim...İstenildiği Kadar Teori Komplosu Olsada.. Sadece Yapman Gereken Oradan Başarıyla Ayrılman Zaten Biz Seni Buluruz.BaşarılarınıN Devamı.Saygılarımla
emre dogum yazdı
10 Mart2011 Saat 13:23
Beste ve sözler mütişşş
mert kocagoz yazdı
01 Mart2011 Saat 01:23
Başarılar kardeşim
Eryaman Center Müdüriyet yazdı
27 Şubat2011 Saat 23:16
Eryaman Center Esnafları Olarak.Seni Desteklediğimizi ve Yanında Oldugumuzu Unutma...Eryaman Center Alışveriş Merkezi
Ali ZeynelAbidin Toplu yazdı
08 Şubat2011 Saat 14:12
Canım Kardeşim Gerçekten Sonuna Kadar Yanındayız.Arkadaşların Olarak.Sende Şuna Adın Kadar Emin Ol Belki Ümitlerimiz Hayallerimiz Bu Yarışma ama Gerçekleşmese Bile Canın Sağolsun..Biz Arkadaşların Olarak Herzaman Seni En İyi Yerlerde Görmek İstediğmizi Unutma.Hayatda İnsan Sağlığından Önemli Hiç Birşey Yoktur.Senin Canın Sağ Olduğu Sürece Sen Gönlümüzün Starısın.Senin Herzaman Söylediğin Birşey Var Kardeşim.BU HAYATDA HERŞEY TAKDİR-İ İLAHİ.Sen Bu Bilinçde Oldugundan Dolayı.Emin Ol Güzel Şeler Seni Bekliyor.Boşver Be Kardeşim Yine Ekmeğimizi Peynirimizi Alır Kuytuda Calarız..Hakkına Hayırlısı Allaha Emanet Ol...Eryaman
serap soykan yazdı
06 Şubat2011 Saat 23:49
Muhteşemsin gereçekten harikaaaaaa):başarılar dilerim...
anıl terzi yazdı
05 Şubat2011 Saat 23:49
abi sahne duruşun şarkıyı söyleyişin karizmatik bakışın hepsi 10 numara inşallah kazanırsın
Yapımcı yazdı
05 Şubat2011 Saat 23:49
Çok Büyük İstekle Sadece Yarışmaya Cıkacağın İlk Günü Bekliyorum.Diksyon Duruş.Ses.Yorum Herşey Bir Yapımcının İsteği Niteliğinde.Rafet Beyi Canı Gönülden Kutluyorum.Seni Keşif Ettiği İçin Saygılarımla Yarışmanıza Telefon Bağlantısı Umarım Olur.YOlun acık olsun
mehmet yazdı
22 Ocak2011 Saat 23:49
cok net bir sese sahip oldugunu düsünüyorum. ve bestelerinin 3üde birbirinden güzel yolun acık olsun.
Müzisyen yazdı
22 Ocak2011 Saat 23:49
Selam Ufuk Çok Düzgün Ve Net Bir Sese Sahipsin Rafet Beyin Seni Gerçekten Bu Organizasyonda Bulundurmasından Gerçekten Haz Aldım. Sesinden Dolayı Çok Keyif Aldım.Kutlarım Gerçekten Başarıların Devamını Diliyorum.Başarılarının Devamını Dilerim Canım
melike kurt yazdı
22 Ocak2011 Saat 23:49
başarıların devamını diliorum süperr..
emrah barık yazdı
16 Ocak2011 Saat 07:08
süpersin ufuk başarılarının devamı emeginin karşılıgını alıcaksın.
Esra Ayvaz yazdı
15 Ocak2011 Saat 18:58
Süper yaaa...:S
burcu yazdı
10 Ocak2011 Saat 00:17
başarılar:)
Kübra Atılgan yazdı
02 Ocak2011 Saat 20:23
Süpersin Gerçekten bu kadarını beklemiyorum desem yalan olmazdı :)) Başarılar dilerim.Hakettiğin yerde olcaksın inanıyorum=))
Sinem Esen yazdı
29 Aralık2010 Saat 02:33
Gerçekten Tek Kelimeyle Hayran Kaldım...Çok Beyendim...Çıplak Ses İle Muazzam ötesi yorum başarıların devamını diliyorum...
Sinan Kurtoğlu yazdı
19 Aralık2010 Saat 20:23
Başarılar kardeşim albümünü bekliyoruz.Efendiliğinin sana getisini yakın zamanda göreceksin buna bütün kalbinle inan
Cansu Ersan yazdı
19 Aralık2010 Saat 20:23
Canım sana başarılar diliyorum şarkıların gerçekten çok güzel,Sana amatör diyemiyorum:))Bi çok sanatçıdan iyi olduğunu biliyorsun değilmi=)İnşallah gönlünce olur;)
Suna Akay yazdı
19 Aralık2010 Saat 20:23
Süpersin ya çok iyisin:) Sahnelerin adamıııı:)...
ebru alp yazdı
15 Aralık2010 Saat 01:22
ufukcum sesin harika senii dinlemekk bir şans bence umarım herkes bu şansa erişirrr :)umarım hayallerine ulaşırsınnn,aşarsın bütün zorluklarııı..sana güveniyorumm cnmmm :)
Fatih Korkmaz yazdı
14 Aralık2010 Saat 21:25
kardeşim sana çok inanıyorum yüzümüzü kara çıkartmıycagını bılıyorum.keske o gün bnm yazdıgım sarkıya yaptıgın besteyı kaydetseydık ona yanıyorum,guzel olurdu :)
Ferhat Eser yazdı
14 Aralık2010 Saat 18:18
Babanın yolunda ilerliyorsun canım kardeşim.Saygın bir insanın evladısın ve yolun çok açık.Her zaman yanındayım başarılar diliyorum sana çok mutlu oldum aferim sana terbiyeni efendiliğini asla elden bırakma güveniyorum sana.
Perihan Gülen yazdı
14 Aralık2010 Saat 18:12
Sensizz kalamam büyükk yalannnnnnnnn:):Çook güzell ya muhteşemsinn hep dinliyorum şarkılarını :)
Sinem Kuşçu yazdı
14 Aralık2010 Saat 18:07
Çhokkkk tatlıSınnnnNnn(: sEsin çok güZel (;
Banu Arslan yazdı
14 Aralık2010 Saat 18:00
2 yıl içerisinde buralarda olman beni öyle şaşırttıki ne diyeceğimi inan bilemiyorum adını heryerde duyuyoruz.Uludağ üniv.seninle gurur duyuyor canım arkadaşım.Bak acı bir aşk sana neler getiriyor=)Hiç birşey tesadüf değil.Müzik senin anlında yazılı hep arkandayım;):))
Baran Bulut yazdı
14 Aralık2010 Saat 17:57
Çok efendi aile terbiyesi görmüş mütevazi bir insansın allah gönlüne göre versin seninle gurur duyuyoruz.çok güzel adımlar atıyorsun kardeşim başarılar dilerim...
Ayşe Sarıyer yazdı
14 Aralık2010 Saat 17:55
Canımmmmmmmmm çok içtensin çok duygu dolunsun,Şarkı söylerken apayrı bir hale bürünüyorsun seni dinledikçe inan büyüleniyoruz.Çok yumuşak çok güzel duygu dolu yaşanmışları haykıran bir sesin var...allah yolunu açık etsin ben çok güzel yerlerde adını duyacağıma adın kadar eminim.
Aslı Zerdali yazdı
14 Aralık2010 Saat 17:53
Başarılar diliyorum:)Radyoda şarkıların çalıyo çok iyisin yaa=)
zehra dilara yazdı
14 Aralık2010 Saat 17:22
Arkadaşı 2yıldır tanıyorum, görünüşündeki doğallık ve şarkıyı söylemeye başladığı an dinleyenleri etkileyen sesine bizzat şahit oldum.Sonuna kadar destekçiniz .
Bahar Çerkez yazdı
13 Aralık2010 Saat 10:28
Canım tebrikler:)Takip ediyoruz sürekli sayfandan...şarkılarn gerçekten çok güzel.Kısa sürede buralarda olman çok mutlu etti beni.İnanıyorumki efendiliğin mütevaziliğin saygın sana bu hayatta çok güzel başarılar getirecek.Kendine herzaman güven dememe gerek yok sen zaten herşeyi fazlasıyla aşmışssın canım benim=)))
Funda Biçer yazdı
09 Aralık2010 Saat 23:08
ufkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk:)En büyük hayranın benimmmm...çhokk tatlısın yaaa:(
Sibel karataş yazdı
09 Aralık2010 Saat 23:07
İzmiree bekliyoruzzzz:):)Çok yakın zamanda çok ünlü olcaksın sana diyorum hep ama bak göreceksin:))
Hasret Güneş yazdı
09 Aralık2010 Saat 23:04
Tebriklerrrrrrr=)muhteşemsin.Sana inanıyoruzz!
... yazdı
08 Aralık2010 Saat 16:30
harikaaaa
Ufuk sezgin yazdı
08 Aralık2010 Saat 02:54
çOk gÜzL ... gEleCeğiN TarKanıMı DeseM:P SüpErSinn..
Gizem Kanat yazdı
06 Aralık2010 Saat 04:36
Bence muhteşemsin.Şarkılarını dinliyorum.Daha iyi yerlerde olabilmen için sana fırsat verilmeli=))
Berk Coşkun yazdı
06 Aralık2010 Saat 04:34
Çok sakin bir havası var.yorumu çok iyi.Bu kadar kişinin arasında kendini farkettireceğine inanıyorum başarılar dilerim.
Asya yazdı
04 Aralık2010 Saat 18:16
Yolun Açık Olsun...
Sertap Kazak yazdı
07 Aralık2010 Saat 17:44
Başarılar Dilerim.Tek kelimeyle harikasın takipçinizz:)
Serap Özerk yazdı
07 Aralık2010 Saat 17:44
süpersinnn yaaaaa =)Başarılar dilerim
ebru safçi yazdı
01 Aralık2010 Saat 20:19
onu çok beğeniyorum ve enson yaptığı beste çok güzel olmuş (Ellerin İnadına) lütfen destekleyin
dursun dereli yazdı
30 Kasım2010 Saat 02:00
çok güzel parça, süper yorum.\r\ntebrikler kardeş
açelya ünlü yazdı
28 Kasım2010 Saat 02:10
harika başarılar dilerim*
setenay blengabs yazdı
26 Kasım2010 Saat 21:15
owww müthiş bir ses\r\nHarika Harika )
Melisa Karen yazdı
26 Kasım2010 Saat 20:42
Başarılar dilerim projedeki en anlamlılardan birisisin;)
Kezban Özbek yazdı
26 Kasım2010 Saat 20:39
Yorum yok,,Tek kelimeyle harikasın(:
Alp yazdı
26 Kasım2010 Saat 16:49
Efendiliğiyle ve dürüstlüğüyle gönüllerimizde taht kuran kardeşimizin müzik hayatında da en iyi yerlere geleceğine inanıyorum ve yürekten destekliyorum. Yolun açık olsun..
Kemal Batman yazdı
26 Kasım2010 Saat 14:46
Başarıla Dilerim.Gerçekten süpersin;).....
Sevinç Bayrak yazdı
26 Kasım2010 Saat 14:33
Aşkkkkkkk denen Şey Sensiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn=)
Ayşe Yeşil yazdı
26 Kasım2010 Saat 14:23
Başarılar dilerim canım...Çok güzel yorumlar çok iyi amatör sanatçılar var burada ama inanıyorum ki sen herşeyden önce çok iyi bir bestecisin.İnancını yitirme.Başarılar diliyorum sana
Feyyaz yazdı
26 Kasım2010 Saat 14:21
Harikasınnnn kardeşimmm...Başarılar=)
Görkem Faydalı yazdı
25 Kasım2010 Saat 22:12
kardeşm hayatında başarılar allah gönlünce wersin başarıların dewamını dilerm
Arif Çifçi yazdı
25 Kasım2010 Saat 21:50
Gerçekten çok güzel bi sesi var söyledigi parçalarda harika dinlerken insanı alıp götürüyor.Başarılar diliyorummm
KEREM yazdı
25 Kasım2010 Saat 21:25
ÇOK BAŞARILI BİR SES VE BESTE
nail yazdı
25 Kasım2010 Saat 21:21
mükemmel
ebru yazdı
25 Kasım2010 Saat 21:20
onu çok seviyorum destekliyorum
Erdem PAYTAR yazdı
25 Kasım2010 Saat 21:15
Cok güzel bir yorum bence en iyisini hak ediyor.
oltan yazdı
25 Kasım2010 Saat 20:59
yorumun çok çok başarılı söz bestede sana ait bildiğim kadarıyla elliye yakın besten varmıs yolun acık olsun..
Sanatçı yazdı
25 Kasım2010 Saat 20:12
İlk Öncelikle Rafet Beye Böyle Bir Müzikal Organizasyon Gerçekleştirdiği İçin Çok Teşşekür Ederim.Ve Seni Bu Organizasyonun İçerisinde Bulundurmasındanda Ayrıca Haz Almakdayım.Gerçekten Muazzam Bir Yorum Muazzam Besteler.En Önemlisi Harika Bir Ses Bende Müzisyenim Bir Çok Sanatçıyla Berabaer Çalıştım.Biz Snatçılar Işık Veren Sanatçıları Çok İyi Biliriz.Sende Bu Bahsettiğim İyi Olan Sanatçılardansın Şüphesiz.Yolun Açık Olsun Ufuk Emin Çok Yakında Seni Aramızda Görücez.Zamanı Gelince Beraber Bir Tv Programında Bulunduğumuz Zaman Bu Yorumu Atan Bendim Diyicem..
ayberk ocak yazdı
25 Kasım2010 Saat 19:49
Ufuk abi başarılarının devamını diliyorum.
seda kırçiçek yazdı
25 Kasım2010 Saat 15:07
canım benim gerçekten harikasın.. en iyi yerlere geliceksin inşallah.. herşeyin en güzelini hakediyosun..
ebru safçi yazdı
24 Kasım2010 Saat 23:27
mukemmel bı ses bence herkesın harcı degıldır cıplak sesle muzık soyleyebılmek buyuklerımıze soluorum bence bu arkadaslar degerlendırılmelı :)
Berfu Yılmaz yazdı
26 Kasım2010 Saat 17:44
harikasın tek kelimeyle...Uludağ Üniversitesi olarak arkandayız seninle grur duyuyoruz.Allah yolunu açık etsin.Şarkıların çok güzel.Saheneye çok yakışıyorsun.Başarılar dilerim arkadaşım
Ufuk Tarhan yazdı
24 Kasım2010 Saat 17:44
Gerçekten harika bir ses çok farklı bir tarzın var gitarla çok uyumlusun.Başarılar dilerim.;)
semih yazdı
24 Kasım2010 Saat 17:44
başarılı gözüküyor halkın özellikle gençlerin kulağına hoş geleceğine inanıyorum sesi ve yorumu mükemmel olmasına rağmen içindeki heyecanı doğal olarak bastırmış ama fırsat verilirde ufukta çalışırsa daha güzel olacağını düşünüyorum ve sonuna kadar destekliyorum.
bektaş şener yazdı
23 Kasım2010 Saat 17:44
tek kelime ses mükemmel
bektaş şener yazdı
23 Kasım2010 Saat 17:44
tek kelime ses mükemmel
Sevinç yazdı
23 Kasım2010 Saat 17:44
Muhteşem bir yorum.harikasın gerçekten albümünü görmeyi isteriz(=
harun avşar yazdı
23 Kasım2010 Saat 17:44
ağızına sağlık hayatında başarılar dilerim etlikli harun görüşmek üzere
ömer kutlu yazdı
23 Kasım2010 Saat 17:44
Ço0k GüzeL sesi var.Gördügümden beri aklımdan çıkmayan teK müziksiyen diyebilirim
... yazdı
23 Kasım2010 Saat 17:44
Harikaaa ses sözLer harikaaa 4-4Lükkk mükkemmeL .. =)
BURAK KARAMAN yazdı
23 Kasım2010 Saat 05:44
KARDEŞİM TÜM GÜZELLİKLER SENİNLE OLSUN.BAŞIN DİK OLDUKÇA ZAFER SENİNLE AYNI YOLDA YÜRÜYECEK DAİMA ;)
zeynep çiçek yazdı
23 Kasım2010 Saat 05:44
Çok iyi yaa. Romantik ve güzel şarkılar.
Berna Yeşil yazdı
20 Kasım2010 Saat 17:44
Çok sakin ve kulağa çok hoş gelen gitarla çok uyumlu olan bir ses tonun var.Başarılar dilerim.İnanıyorum ki keşfedileceksin,Bestelerin,şarkıların seni çok iyi yerlere taşıyacak adım kadar eminim...
ebru akar yazdı
20 Kasım2010 Saat 05:44
tebrik ediyorum mükemmel bi yorummm.
soykan boyacıoğlu yazdı
20 Kasım2010 Saat 05:44
ses mukemmel bestelerı tam benlik..harika
merve aladağ yazdı
20 Kasım2010 Saat 05:44
harika bi ses harika bi beste..çok başarılı olacagına ınanıyorum..
caner öner yazdı
20 Kasım2010 Saat 05:44
süper
Hüseyin yazdı
20 Kasım2010 Saat 05:44
Hakettiğin yerde olacağına eminim kardeşim.Başarılar.
Sedat Ökemen yazdı
20 Kasım2010 Saat 05:44
Çok başarılı bi tarzın var Ufuk. Layık olduğun yerlere ulaşacağından hiç şüphem yok, başarılar..
muhammed ataşçı yazdı
20 Kasım2010 Saat 05:44
ağzına yüreğine sağlık kardeş etkileyici bi sesin var gerçekten allah yolunu açık etsin güzel bi albümünü bekliyoruz inşallah
aylin dikmen yazdı
20 Kasım2010 Saat 05:44
başarılar harika olmuş...
Seçil Şanlı yazdı
16 Kasım2010 Saat 17:44
Gerçektennn şahane...=)Başarılar Dilerim
Elif Turhan yazdı
15 Kasım2010 Saat 05:44
çook daha ii parçalarının oldugunu biliyorumm..çook guzl yerlere geleceksın başarılar..
aylin giran yazdı
09 Kasım2010 Saat 17:44
çoooook güzel =)
kardelen sezgin yazdı
04 Kasım2010 Saat 17:44
umarim en güzel yerlerde olursun harikasin tek kelimeyle
gaye pekesen yazdı
04 Kasım2010 Saat 05:44
abimm be kim tutr seni tek kelimyle süper<3:):)
Sibel yazdı
27 Ekim2010 Saat 18:44
harikasın..ailem seninle gurur duyuyor izlettim.başarılar dilerim,çok iyi yerlerde olacağına inanıyorum
Fatura Vizyon Bursa yazdı
25 Ekim2010 Saat 18:44
başarılarının devamını dilerim...
ebru yazdı
25 Ekim2010 Saat 06:44
onu çok beğeniyorum hep arkasındayım
bernatutucu yazdı
24 Ekim2010 Saat 18:44
rafet bey öncelikle böyle bir proje düzenlediginiz için tşklerimi bildiririm böyle bir projeyi pilanlıyarak yeni yetenekleri keşfetmeniz çok güzel bence böyle bir yetenegi kaçırmıyacak kadar müzikten anlayan incebir ruhunuz var bizleri de böyle güzel bir sesten mahrum etmeyeceginizi umarakbaşarılarınızın devamınıdilerim
deniz şafak yazdı
21 Ekim2010 Saat 18:44
bu farklı yorumuylaa gayet güzel bir ses tebrik ediyorum.
adem yazdı
21 Ekim2010 Saat 18:44
ınsallah hedefıne ulasırsın ufuk
Sevcan Akın yazdı
21 Ekim2010 Saat 18:44
Başarılar dilerim,Harikasın gerçekten=)
Peri Bulut yazdı
20 Ekim2010 Saat 18:44
Bu gerçek sen değilsin ufuk.daha güzel şarkıların var onları neden seçmedin...Sana inanıyorum yaptığın herşeyde attığın her adımda arkandayım.İnanıyorum ki çok güzel yerlerde çok güzel şeylerde imzan olacak,çok temiz bi kalbin var kardeşim allah yolunu açık etsin...
ecem öktem yazdı
20 Ekim2010 Saat 06:44
başarılarının devamını diliyorum...
Makbule Sayın yazdı
18 Ekim2010 Saat 06:44
Gerçekten çok iyi.Farklı bir ses tonu,Başarılar dilerim
tuğçe sarıkaya yazdı
17 Ekim2010 Saat 06:44
Ufuk tek kelimeyle harikasın başarıların devamını diliyorum. =)
Beste Karaca yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
Sensiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzzz :):) Çokk iyisin bebeğimm başarılarrr..Arkandayız.başarıcaksın inanıyorum..Çokk seviliyosunnn çokkk
kadir bıyıkoğlu yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
mukemmel bı ses bence herkesın harcı degıldır cıplak sesle muzık soyleyebılmek buyuklerımıze soluorum bence bu arkadaslar degerlendırılmelı
Sevde Bingöl yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
Başarılar dilerim.Çok efendi çok saygılı bir insansın.Çok anlamlı bir yerdesin,umarım herşey gönlünce olur canım benim.Süpersin
GÜLHANIM KALAY yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
ERYAMAN OLARAK YANINDAĞİZ SENI ÇOK SEVIYORUZ SEN İSTERSEN YAPAMIYAÇAĞİN HİÇ BİŞEY YOK BUNA EMİN OL ÇK ÇALİŞ :)
gamze aydın yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
muhtesem bı sesın var basarılarının devamını dılıyorum :))
Beyza Kahraman yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
Aşığımmmm sanaaa:(((((
murat yeder yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
mükemmel bir ses değerlendirilmesi lazım ...
Nur yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
Merhabalar..Ben bir çok ses dinledim burada fakat sen gerçekten diğerlerinden farkını belliediyosun..çok dinlendiricii sade bir ses tonun var ve çok daha iyi olabilir..Bence süpersinnnnn..Başarılarr
Sebahat Mert yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
Süpersinnnn.allah yolunu açık etsin.Bu kadar duygu dolu olup bu kadar iyi söylenebilir.bestelerin bence en kıymetli elmasların
ALEV AZAPCI yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
ÇOK GÜZEL BİR YORUM , ÇOK GÜZEL BİR SES . MÜKEMMELSİN... BAŞARILAR CANIM .
alev azapcı yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
çok güzel bir yprum çok güzel bir ses mükemmelsin ...gerçekten süpersin.
Ece Yıldırım yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
Bestelerin harikaa..Başarılarının devamını dilerim.inşallah istediğin yerde olursun.Çok güzel dinlendirici bir sese sahipsin
Serap yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
Bildiğin Aşk adamıı yaaaaaa =)) aRkadanyız bebğim..başarılar.seni seviyorum ...
Sezen yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
Muhteşemsinn tatlımm..başarılar diliyorum..Demoların her akşanm evimizde çalıyoo :)Daha iyi şeyler bekliyoruz umarım istediğin yere gelirsin.hakkettiğine inanıyoruz seni seviyoruz...
Yeşim Maden yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
Tek kelimeyle mükemmell :) Başarı dolu bi yoldasın herşey gönlünce olsunn..
eren ozbek yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
hersey cok hos basarilar kardesim...
Elsabah Xhurxhehallo yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
Ufukta bir UFUK goruyorum... Ses,azim,istikrar,yetenek,disiplin,beyefendilik,insanlik, baska bir deyisle hepsi bir arada. UFUK RESULOGLU allah yolunu acik etsin.Simdilik BUZ DAGI nin gorunen kismini goruyoruz duyuyoruz bir de gorunmeyen kisimlar varr millet. Arastiran gorecek.
Berna Cankul yazdı
12 Ekim2010 Saat 13:10
Harikasın tatlım başarılarının devamını diliyorum.Gördüğümde pek şaşırmadım.Seni çok daha iyi yerlerde göreceğiz inanıyorum...Efendiliğin beyefendiliğin ve müzik konusunda olan azmin eminimki seni bir yerlere getirecek
leyla can yazdı
20 Eylül2010 Saat 22:24
sen hayali gerçek yapan ilk Don Kişotsun..:)Yolun açık şansın bol olsun,harika ses ve yorum..izliyoruz seni:)
Ceren yazdı
19 Eylül2010 Saat 22:14
Muhteşem!!!Başarılar
Galip Pekesen yazdı
18 Eylül2010 Saat 14:48
Kardsm herşey çok güzel,biliyorumki istediğin gibi olcak sürekli, arkandayız sonuna kadar. yolun acık :))
EBRU LAFCI yazdı
17 Eylül2010 Saat 23:03
canım benim süpersin umarım hakettiğin yere gelirsin başarılar diliyorum seni seven ablan
Beyza Biçer yazdı
16 Eylül2010 Saat 21:32
Sanırım.. bizim Liseden mezunsn .) pek birşey bilmiyorum hakkında ama sesin çok güzeL .)
Hasret yazdı
16 Eylül2010 Saat 03:54
harikasınnnnnn!Başarılar diliyorum.Buradaki bütün arkadaşların videolarını izledim herklesin bir emeği var fakat sen biraz daha farklısın bunu görebiliyorum.Aşk acısı çektiğin çok belli ve sözlerin harika ben daha iyi yerlerde olacağına inanıyorum.başarılar dilerim
Ali Zeynel Abidin Toplu yazdı
14 Eylül2010 Saat 01:30
Kardeşim Gerçekten Muazzam Bir sese Ve Herşeyden Önce Muazzam Bir Kişiliğe Sahipsin 10 Yıldan Beri Kurdugumuz Hayallerin Ucundayız.Hani Birgün Demiştin Ya Ufuk Acaba Beni Farkeden Birisi Olucakmı Diye İşte Kardeşim Ucundasın Bırakma İpi Madem Gerçekten Rafet Beyin Dediği Gibi Kimse İyi Bir Yeteneği Görmezden Gelemez Diyor...Sonuna Kadar Haklı Kimse Seni Görmezden Gelemez Koskocaman Sitede Senin Gibi Duygularını Düşüncelerini Anlatmaya Çalışan Bestelerini Kendi Tarzıyla Yorumlayabilen Çok Az İnsan Dinledim.Ama Sen Ve Tuna Erel Tahminim Bu işi Götürür.Hadi Kardeşim Allah Yardımcın Olsun...
Ali Toplu yazdı
14 Eylül2010 Saat 01:21
Gerrçekten Hakkediyor.Süper Bir Yorum Madem Bu yarışmada Adalet Var Olup Olmadığını Görücez...
kaan başarslan yazdı
13 Eylül2010 Saat 19:11
ufuk kardeşimizin herzaman bu yolda başarılarının ilerlemesi ve istediği mertebeye en kısa zamanda gelmesini tüm ufuğu sevenler olarak istiyoruz başarılar ufuk iyi şanslar ;)
Serçe yazdı
12 Eylül2010 Saat 18:40
Söz müzik yorum herşey şahane.Çok duygusal ve inanıyorum ki bununla sınırlı kalmayıp daha farklı şeyler yapab ilirsin bunu kaldırabilecek bir potansiyedesin bence...Başarılarının devamını dilerim.Seni tanımayı isterdim
Zeynep Çiçekli yazdı
12 Eylül2010 Saat 18:37
Harikasınnnnnnnnnnnnnn / Bütün dünya tanıyacak seni!!
Çağrı İlter yazdı
11 Eylül2010 Saat 11:36
SADECE UFUK RESULOĞLU...BESTELERİYLE EFENDİLİĞİYLE GİRDİĞİ HER ORTAMA AYAK UYDURABİLMESİYLE MUHTEŞEM BİR İNSAN.YOLUN AÇIK OLSUN KARDEŞİM.
berrak yazdı
08 Eylül2010 Saat 19:08
heLaL oLsun,vaLLa süper!!!
Sevda Kale yazdı
06 Eylül2010 Saat 16:43
Çok yakışıklı,Çok beğenfendi,Alçakgönüllü vee çok duygulu...yorumları insanı alıpp farklı yerlere götürüyor,çok huzur verici...Seni biraz daha dinlersem sanırım aşık olacağım :)) Başarılarının devamını diliyorum...Seni farkediceklerine inanıyorum.İçtensin çünkü ve müziğe çok yakışıyorsun.\r\n\r\niyi günler
Anıl Arslan yazdı
05 Eylül2010 Saat 23:11
Süper besteler ve süper ses...Başarılar kardeşim..
rahim cafer yazdı
05 Eylül2010 Saat 05:51
yurt disindan bile takipcinizzz:)...supersin...helal olsn...
Mehmet AKSOY yazdı
05 Eylül2010 Saat 02:24
KARDEŞİM 7 SENEDİR TANIIYORUZ YAWW MEĞER SENDE NE SES VARMIŞ.. BAK TÜRKİYEDE EKSİK OLAN Bİ YORUM TARZIN VAR BEN ÖYLE KOLAY KOLAY BEĞENMEM.. BU İYİYE DELALET.. SONUNNA KADAR DESTEKÇİNİZ.. BUNU ARKADAŞIN OLALRAK DEMİYORUM DİĞER TÜM SANATÇCILARI DİNLEDİM.. AĞIR BASIYOSUN ARALARINDA BE UFUK YÜRÜ KİM TUTAR SENİ...:))
can uzay yazdı
04 Eylül2010 Saat 00:53
Söz, Beste, Yorum hepsi de gerçekten harika.. Başarılarının devamını dilerim.
tolga barış candan yazdı
03 Eylül2010 Saat 21:07
ufuk resuloğlu ve diğerleri ...
Burak GÖZAYDIN yazdı
02 Eylül2010 Saat 21:42
kardeşim sana hayatta başarılarının devamını dilerim yolun açık olsun
kemal çallı yazdı
02 Eylül2010 Saat 21:40
çok güzel huzur veren biy yorumu var ufuk un favorim...seni seviyorum ufukum...
Peri Sarar yazdı
02 Eylül2010 Saat 18:46
MUHTEŞEM...Bence Gerçek bir sanatçısın.Şarkılarında duyguyu çok iyi verebiliyor ve içten okuyorsun..Bişeyleri fazlasıyla yaşamışsın,dolusun her halinle belli..Piyasadaki birçok sanatçıdan iyisin buna adım kadar eminim ve çok iyi yerlere geleceksin...sahneye yakışıyosun.BAŞARILAR UFUK
Burak SAĞLAM yazdı
02 Eylül2010 Saat 18:09
Ufuk her zaman arkandayız süpersin umarım hakettiğin yere gelirsin başarılar diliyorum...
ibrahim çolak yazdı
02 Eylül2010 Saat 17:45
haRika bir yorum...\r\nsahnede durusu güzel..\r\nkariyerli birisi..\r\nbasarılarının devamını diliyorum..
nazlı sağır yazdı
01 Eylül2010 Saat 00:28
yuru beeeeeeeeeee agbımmmm arkndyızzzz yuru beee sese bak agbımn seseee .d.d
ARCA yazdı
31 Ağustos2010 Saat 23:46
KARDEŞİM BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM.HEYECANDANMI BİLMİYORUM AMA BİRAZ PESTEN OKUMUŞSUN VE SESİNİN TONU TAM OLARAK ORTAYA ÇIKMAMIŞ.SENİ BİLEN ÇOK İYİ BİLİYO.ELİNDEN GİTARIN EKSİK OLMASIN KARDEŞİM.
zafer varol ŞENER yazdı
31 Ağustos2010 Saat 20:57
düşünceleri gerçekten başarılı özellikle yaptığı işin içine disiplin katması bence gelecekte bi yere yükselirse eğer disiplin sayesinde başarılı ve kendine özgü sağlam yükseliş içerisinde devam eder sesi zaten oldukça güzel ki bu dinlediğimiz yalın stüdyo ortamında oynanmamış bir ses bence oldukça başarılı benim adayım kesinlikle! UFUK RESULOĞLU...
görkem cömert yazdı
31 Ağustos2010 Saat 19:14
arkadaş çok yetenekli kendisini birebir tanıyorum ve azimli biri olduğu için başaracağına inanıyorum
rahim cafer yazdı
31 Ağustos2010 Saat 19:03
cok kaliteli bi sesi var,harika bi yorum kendi tarziyla fark yaratan yeni bi sound,baska sanatcilarin hareketlerini ses tonunu taklit etmeden tam bir kendisi...ufukk...helala olsun cok guzel...
seda yazdı
31 Ağustos2010 Saat 18:58
mükemmel bir ses tonuna sahip ayrıca kendine güveni tam ve genç
orhan kılınç yazdı
31 Ağustos2010 Saat 00:07
kelimeler yetersiz kalır
Aslı Karayel yazdı
30 Ağustos2010 Saat 21:34
Bence Gerçek bir sanatçı...
ozan karademir yazdı
30 Ağustos2010 Saat 20:55
bence ileride başarılı olucak birisi kesinlikle,çok etkileyici bir ses tonu var.konuşmalarıda tıpkı profesyonel sanatçılar gibi,sahneye çok yakışıyor.